연말연시 쇼핑 시즌의 디지털 혁신-The Digital Transformation of Our Holiday Shopping Season
by 『▒♧▣』2022. 4. 29.
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"디지털 변환"이라는 용어는 비즈니스에서 많이 사용되며 개념은 수년 동안 존재했지만 COVID-19 전염병의 결과로 오늘날 그 어느 때보다 많이 논의됩니다.디지털 변환은 비즈니스 및 시장 변화에 빠르게 적응하고 빠르게 변화하는 환경에서 경쟁력을 유지할 수 있도록 하는 회사의 소프트웨어 채택을 설명합니다.온라인으로 제품과 서비스를 판매하기 위해 전자 상거래 웹사이트를 여는 지역 오프라인 매장, 테이크아웃을 위한 온라인 주문 기능을 도입한 레스토랑, 웹사이트에 온라인 예약 도구 및 가상 방문 옵션을 추가하는 동물원 및 박물관과 같은 지역 명소는 모두 디지털의 예입니다. Transformation in action. 대부분의 시장 부문은 디지털 트랜스포메이션의 영향을 받았으며 금융 서비스 산업도 다르지 않습니다.소매 은행 및 신용 조합과 같은 전통적인 공급자와 함께 고객이 차량 공유 앱에서 디지털 지갑에 이르기까지 일상에서 사용하는 서비스를 통해 고객이 자신의 계정에 액세스하고 제공되는 서비스에 대해 빠르고 안전하게 지불할 수 있도록 진화하고 있습니다.팬데믹으로 인해 금융 서비스 회사는 신속하게 움직여야 했으며 결과적으로 소비자가 기대하는 새롭고 향상된 디지털 경험의 문을 열었습니다. 소비자가 올해의 "뉴 노멀" 홀리데이 쇼핑 시즌을 준비함에 따라 계속 읽으십시오. 오늘날의 혁신적인 금융 서비스 회사는 소비자가 쉽게 재정을 관리하고 안전하며 안전하게 구매할 수 있도록 지원하는 동시에 경쟁력을 유지하기 위해 휴일 및 그 이후에도 지원하고 있는 주요 트렌드 중 약 3가지입니다.고객이 차량 공유 앱에서 디지털 지갑에 이르기까지 일상에서 사용하는 서비스를 통해 빠르고 안전하게 제공되는 서비스에 대한 비용을 지불하고 계정에 액세스 할 수 있도록 진화하고 있습니다.팬데믹으로 인해 금융 서비스 회사는 신속하게 움직여야 했으며 결과적으로 소비자가 기대하는 새롭고 향상된 디지털 경험의 문을 열었습니다. 소비자가 올해의 "뉴 노멀" 홀리데이 쇼핑 시즌을 준비함에 따라 계속 읽으십시오. 오늘날의 혁신적인 금융 서비스 회사는 소비자가 쉽게 재정을 관리하고 안전하며 안전하게 구매할 수 있도록 지원하는 동시에 경쟁력을 유지하기 위해 휴일 및 그 이후에도 지원하고 있는 주요 트렌드 중 약 3가지입니다.고객이 차량 공유 앱에서 디지털 지갑에 이르기까지 일상에서 사용하는 서비스를 통해 빠르고 안전하게 제공되는 서비스에 대한 비용을 지불하고 계정에 액세스할 수 있도록 진화하고 있습니다.팬데믹으로 인해 금융 서비스 회사는 신속하게 움직여야 했으며 결과적으로 소비자가 기대하는 새롭고 향상된 디지털 경험의 문을 열었습니다. 소비자가 올해의 "뉴 노멀" 홀리데이 쇼핑 시즌을 준비함에 따라 계속 읽으십시오. 오늘날의 혁신적인 금융 서비스 회사는 소비자가 쉽게 재정을 관리하고 안전하며 안전하게 구매할 수 있도록 지원하는 동시에 경쟁력을 유지하기 위해 휴일 및 그 이후에도 지원하고 있는 주요 트렌드 중 약 3가지입니다.라이드셰어 앱에서 디지털 지갑까지.팬데믹으로 인해 금융 서비스 회사는 신속하게 움직여야 했으며 결과적으로 소비자가 기대하는 새롭고 향상된 디지털 경험의 문을 열었습니다. 소비자가 올해의 "뉴 노멀" 홀리데이 쇼핑 시즌을 준비함에 따라 계속 읽으십시오. 오늘날의 혁신적인 금융 서비스 회사는 소비자가 쉽게 재정을 관리하고 안전하며 안전하게 구매할 수 있도록 지원하는 동시에 경쟁력을 유지하기 위해 휴일 및 그 이후에도 지원하고 있는 주요 트렌드 중 약 3가지입니다.라이드셰어 앱에서 디지털 지갑까지.팬데믹으로 인해 금융 서비스 회사는 신속하게 움직여야 했으며 결과적으로 소비자가 기대하는 새롭고 향상된 디지털 경험의 문을 열었습니다. 소비자가 올해의 "뉴 노멀" 홀리데이 쇼핑 시즌을 준비함에 따라 계속 읽으십시오. 오늘날의 혁신적인 금융 서비스 회사는 소비자가 쉽게 재정을 관리하고 안전하며 안전하게 구매할 수 있도록 지원하는 동시에 경쟁력을 유지하기 위해 휴일 및 그 이후에도 지원하고 있는 주요 트렌드 중 약 3가지입니다. 비접촉 결제소비자가 사회적 거리를 유지하고 매장 내 다른 사람과의 긴밀한 접촉을 제한함에 따라 팬데믹 기간 동안 비접촉 결제 옵션의 채택이 급증했습니다.실제로 미국 가맹점의 70%는 팬데믹(American Express )의 결과로 고객이 탭 앤 고 또는 모바일 앱 결제 옵션을 요청하고 있다고 말합니다., 2020).비접촉식 결제를 통해 소비자는 실물 카드, 웨어러블 또는 무선 주파수 식별(RFID) 또는 근거리 무선 통신(NFC) 기술이 탑재된 스마트폰을 결제 키오스크에 빠르게 탭 하여 실물 화폐를 사용하거나 키오스크에 신용 카드를 삽입하지 않습니다.이 빠르고 편리한 결제 옵션도 사라지지 않습니다.전 세계 소비자의 거의 절반(46%)이 비접촉 결제를 지원하는 신용 카드로 기존 신용 카드를 변경했으며 74%는 팬데믹 이후에도 비접촉 결제 옵션을 계속 사용할 것이라고 말했습니다(Mastercard, 2020).임베디드 결제비접촉식 결제를 한 단계 더 발전시키면 더 많은 브랜드가 모바일 앱 경험과 내장된 결제 옵션을 제공함에 따라 소비자는 이동 중에 은행 계좌를 사용하여 상품과 서비스를 구매하는 프로세스가 훨씬 더 쉽고 간소화될 것이라고 기대할 수 있습니다.Uber를 타거나 Instacart를 통해 식료품을 구매하는 것과 마찬가지로 내장형 결제는 서비스가 완료된 후 신용 카드를 긁거나 스마트폰을 키오스크에 탭할 필요 없이 자동으로 수행됩니다.보다 광범위하게, 임베디드 금융 또는 임베디드 뱅킹은 2020년보다 10배 증가한 2025년까지 이 부문이 예상 매출 2,300억 달러로 성장함에 따라 금융 서비스 회사가 포착할 수 있는 새로운 기회입니다(Lightyear Capital, 2021).원활한 옴니채널 구매현재 미국 소비자의 절반 이상(58%)은 백신이 널리 보급되어 있기 때문에 1년 전보다 매장에서 쇼핑하는 것이 더 편해졌습니다(NPD Group, 2021).오늘날의 온라인 구매 습관과 결합된 하이브리드 구매 활동은 금융 서비스 제공업체에 복잡성을 가중시킵니다.예를 들어 소비자는 등록기에서 QR 코드를 스캔하여 실제 팝업 상점에서 구매할 수 있습니다.그들은 나중에 더 이상 쇼핑을 하지 않기 때문에 팝업 상점에서 더 많은 항목을 주문하고 대신 상점의 전자 상거래 사이트를 통해 주문할 수 있습니다.결제 제공업체와 은행은 사기 가능성이 있는 거래에 플래그를 지정하는 시점부터 즉시 결제 처리에 이르기까지 구매 시점에 마찰을 추가하지 않도록 해야 합니다. 이러한 기능 중 어느 것도 금융을 연결하는 백그라운드에서 작동하는 정교한 기술 시스템 없이는 불가능합니다. 서비스 회사를 소매업체 및 결제 인프라 제공업체에 제공합니다.애자일 소프트웨어 개발 프로세스는 금융 서비스 회사가 경험을 방해하지 않으면서 이를 반복적으로 테스트하고 개선할 수 있는 능력과 제어 기능을 갖춘 새로운 고객 대면 기능을 도입할 수 있도록 하는 데 필수적입니다.디지털 제품 및 서비스에는 API(응용 프로그래밍 인터페이스)를 사용하여 유연한 지원을 제공하고, 원하는 경우 컨테이너 오케스트레이션을 통해 확장하고, 보안을 추가하기 위해 클라우드 기반 인프라도 필요합니다.이러한 계층을 배치하면 금융 서비스 회사는 사용, 문제 및 기회를 설명하는 데이터를 구성 및 분석할 수 있을 뿐만 아니라 인공 지능을 사용하여 개인화된 경험 및 기능을 자동화할 수 있습니다.소비자들이 보다 편리하고 개인화된 경험에 익숙해졌기 때문에 디지털 전환의 결과로 인한 혁신의 속도는 올해의 연말연시 구매 시즌 이후 또는 조만간 둔화되지 않을 것입니다.이는 소비자에게 희소식이지만 금융 서비스 회사가 기존 시스템을 발전시키고 비즈니스 모델을 조정하며 파트너와 협력하여 고객이 재정을 관리하고 직접 대면하여 돈을 지출하는 모든 곳에서 원활하게 지원해야 한다는 압력이 그 어느 때보다 높아졌습니다. 디지털로.
영문판
The Digital Transformation of Our Holiday Shopping Season
(EastBanc Technologies) – The term "digital transformation" is used a lot in business, and while the concept has existed for years, it’s discussed more than ever today as a result of the COVID-19 pandemic. Digital transformation describes a company’s adoption of software so it can adapt quickly to business and market changes and stay competitive in a rapidly-evolving landscape. Local brick-and-mortar stores opening e-commerce websites to sell products and services online, restaurants introducing online order capabilities for takeout and local attractions such as zoos and museums adding online reservation tools and virtual visit options to their websites are all examples of digital transformation in action.Most market sectors have been touched by digital transformation, and the financial services industry is no different, with traditional providers, such as retail banks and credit unions, evolving to allow customers to access their accounts and pay for services rendered quickly and securely via the services they use in their day-to-day, from rideshare apps to digital wallets. The pandemic forced financial services companies to move quickly and, as a result, opened the door to new, improved digital experiences that consumers expect are here to stay.As consumers prepare for this year’s "new normal" holiday shopping season, read on to learn about three of the top trends today’s innovative financial services companies are supporting during the holidays — and beyond — to stay competitive while helping consumers easily manage their finances, stay safe and make purchases securely.Contactless PaymentsThe adoption of contactless payment options skyrocketed during the pandemic as consumers looked to socially distance and limit close contact with others in stores. In fact, 70 percent of merchants in the U.S. say their customers are requesting tap-and-go or mobile app payment options as a result of the pandemic (American Express, 2020). With contactless payments, consumers avoid using physical money or inserting a credit card in a kiosk by instead quickly tapping a physical card, wearable or smartphone with radio frequency identification (RFID) or near- field communication (NFC) technologies to a payment kiosk. This fast and convenient payment option is not going away either; nearly half of global consumers (46 percent) have changed their usual credit card for one that supports contactless payments, and 74 percent say they will continue to use contactless payment options post-pandemic (Mastercard, 2020). Embedded PaymentsTaking contactless payments one step further, consumers can expect that the process of using their bank accounts while on-the-go to purchase their goods and services will get even easier and streamlined as more brands offer mobile app experiences and embedded payment options within them. Much like taking an Uber or buying groceries through Instacart, embedded payments are conducted automatically after a service is complete and without having to swipe a credit card or even tap a smartphone to a kiosk. More broadly, embedded finance, or embedded banking, is an emerging opportunity for financial services companies to seize as the segment grows to an expected $230 billion in revenue by 2025, a 10x increase from 2020 (Lightyear Capital, 2021).Seamless Omnichannel PurchasesMore than half of U.S. consumers (58 percent) are more comfortable shopping in stores today than they were a year ago because vaccines are now widely available (NPD Group, 2021). Coupled with today’s online buying habits, hybrid purchasing activity adds complexity for financial services providers. For example, consumers may make a purchase at a physical pop-up shop by scanning a QR code at the register. They may later want to order more items from that pop-up shop and do so instead via the store’s e-commerce site because they are no longer out shopping. Payment providers and banks must ensure that they do not add any friction at the point of purchase, from knowing when to flag a potentially fraudulent transaction to processing payments immediately.None of these capabilities are possible without sophisticated technology systems operating in the background that connect financial services companies to retailers and payment infrastructure providers. Agile software development processes are a must for financial services companies to ensure they can introduce new customer-facing features with control and the ability to test and improve them iteratively without disrupting the experience. Digital products and services also require a cloud-based infrastructure to provide flexible support using application programming interfaces (APIs), scale via container orchestration if desired, and added security. With these layers in place, financial services companies will be able to organize and analyze data illustrating usage, issues and opportunities, as well as automate personalized experiences and features using artificial intelligence.The pace of innovation as a result of digital transformation is not going to slow down after this year’s holiday buying season or anytime soon because consumers are now accustomed to more convenient and personalized experiences. While this is great news for consumers, the pressure has never been higher for financial services companies to evolve legacy systems, adapt their business models and align themselves with partners to seamlessly support customers wherever they are managing their finances and spending money, in-person and digitally.
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